21.01.2021 09:00 – 12:15

Oppimisen pulmat ja niiden kohtaaminen opetustyössä

Datum:
21.01.2021 09:00 – 12:15
Plats:
Verkossa, Teams-yhteydessä

Koulutus on tarkoitettu kaikille kansanopistoissa opetustyötä tekeville. Päivän aikana vahvistat osaamistasi oppimisen pulmia ja erilaisia oppimisvaikeuksia kokevien opiskelijoiden tukemisessa opinnoissaan. Koulutus toteutetaan käytännönläheisesti ja se tarjoaa mahdollisuuden kokemusten jakamiseen.

Kouluttajana viestintäaineiden opettaja, erityisopettaja Marjo Nurmi Murikka-opistosta.

9.00 Tilaisuuden aloitus
Ensimmäisen osion teemoja

• Erilaisia tapoja tarkastella oppimisvaikeuksia ja muita oppimisen pulmia
  • Oppimisvaikeuden kiertyminen osaksi opittua identiteettiä
  • Minäkyvykkyysajattelu ja tulkinnat omista mahdollisuuksista
10.30 Tauko (15 min)
10.45 Toisen osion teemoja

• Kohti kasvun ajattelutapaa – motivationaalisesti haavoittuneiden opiskelijoiden tukeminen
  • Hyvien opetus- ja tukikäytäntöjen esittelyä ja jakamista
12.15 Tilaisuus päättyy

oppimisen pulmat

Marjo Nurmen: Oppimisen pulmat (2019) -teos

Erilaisten oppijoiden liitto on myöntänyt vuoden 2020 ALLVAR-palkinnon Murikka-opiston viestintäaineiden opettaja ja erityisopettaja Marjo Nurmelle

Koulutus on osa Kansanopistot aikuisten digitaalisten taitojen ja perustaitojen vahvistajana -koulutuskokonaisuutta ja se on osallistujille maksuton.

Ilmoittautuminen tilaisuuteen päättyy 18.1.2021.

Anmäl dig till evenemanget